Kadry i płace

 

  • prowadzenie teczek osobowych pracowników,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą nawiązania i rozwiązania stosunku pracy,
  • prowadzenie kartotek ewidencji czasu pracy,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
  • prowadzenie kartotek urlopowych,
  • monitorowanie konieczności aktualizacji badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • obliczanie i sporządzanie list płac pracowników etatowych,
  • naliczanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków,
  • naliczanie premii oraz nagród,
  • rozliczanie godzin nadliczbowych oraz godzin nocnych,
  • rozliczanie umów cywilno - prawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło),
  • sporządzanie raportów RMUA dla pracowników,
  • sporządzanie miesięcznych i rocznych kalkulacji zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników.